Wesley Clovis
S6, E10: Sean experiences an ethical and moral dilemma when McNamara/Troy is requested to perform a surgical procedure on a prison inmate, Wesley Clovis (guest star Eric Stonestreet - Modern Family). Plus, Kimber questions how far she will go to be with Christian when they receive life-changing news. Recurring guest star Mario Lopez appears as Dr. Mike Hamoui.