West Side Story
S11, E18: Walden gets an invitation to his ex-girlfriend's boutique opening. Meanwhile, Gretchen wants to spend more time at Alan's (aka Jeff Strongman) house. BROOKE D'ORSAY returns as Walden's ex-girlfriend Kate.