Wet
S12, E5: Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) arrive on the scene where a woman is found dead in Bethesda Fountain. When her squeaky clean image doesn’t match up with her promiscuous actions on the night of her murder, ADA Mikka Von (guest star Paula Patton) encourages the cops to dig deeper into her past. When they find out that the woman was poisoned with toxic mushrooms, they suspect a crazed activist and professor (guest star David Krumholtz) is responsible. As the case develops, Benson and Stabler go to dangerous lengths to ensure that justice is served. Also starring: Richard Belzer (Detective John Munch), Dann Florek (Captain Donald Cragen), Tamara Tunie (Dr. Melinda Warner), and Ice-T (Detective Odafin Tutuola).