We've Got Pig Problems
S1, E6: Barn Sanctuary welcomes a blind goat called Charlie and two lovable ducklings who need help to learn how to swim. A tussle between pigs June and Jasper ensues during routine tusk and nail trimming, while Ginger the goat embraces her new prosthetics.