Whac-A-Mole
시즌 3, 에피소드 8: A young man forced to take on the role of father to his young siblings is faced with a choice that could potentially save his life or break up his family; and Tritter has put serious pressure on Wilson to admit he knows the truth about House’s use of pain medication.