Whack-a-Mole
S6, E5: While tiptoeing through a mole-hunt, Neal is tasked to orchestrate a treacherous operation for the Pink Panthers on very short notice. Meanwhile, Peter is hard-pressed to balance his family life amid the fallout of a colleague’s murder.