Whack-A-Mole
S5, E9: Alicia tries to hold a website accountable when its users accuse her client, a college professor, of being linked to domestic terrorism. Meanwhile, Will goes against Diane’s wishes when he hires Damian Boyle, an unpredictable attorney with ties to organized crime, who immediately interjects himself into Alicia's website case. Also, Eli and Jackie clash over a Florrick family secret. Jason O'Mara guest stars as Damian Boyle, Lockhart/Gardner's new lawyer. Mary Stuart Masterson guest stars as Rachel, an old acquaintance of Jackie's.