What a Gem / Family Spirit
S1, E4: When Alvin sees a sparkling diamond buried in his neighbor’s rose garden, he’s sure she’s responsible for the recent diamond heist. So, with the help of Theodore and a VERY reluctant Simon, Alvin sets about proving it./Alvin tries to get out of the annual family day picnic with Dave because he has tickets to the big soccer match.