Сезон 1, серия 3: Eva has a keen eye for the comedians and doesn't miss the slightest giggle.The second red card of the competition is handed out, and yet another participant is forced to leave the game. A black joker card is drawn, and two comedians are assigned to perform the Göteborgsvits musical, "Glenn - The Musical."