What Are You Willing to Lose
S7, E2: While in the process of recording her new album, Haley battles to protect Red Bedroom Records with the help of Mia (recurring guest star Kate Voegele). Brooke casts the new face of her clothing line, and Clay defends Nathan against a growing scandal. Julian and Brooke decide to move in together. Meanwhile, Dan unveils his new bride.