What Attracted You to Him?
S1, E2: Tanmoku Ki brings You Keika along with him to the airport to pick up his beautiful fiancee named Shin Shiyou. The men drop off Shiyou at a nearby hotel but Tanmoku sends Keika up to give her a message. Keika discovers that Shiyou is not all she appears to be. She's been hiding a part of herself from Tanmoku and an evil spirit uses that weakness to take advantage of her. With Tanmoku unable to rescue them, it's up to Keika and Shiyou to figure their way out of the spirit dimension. Can they do it before Shiyou is overcome by the darkness in her heart?