What Can’t Be Said
시즌 1, 에피소드 2: Convinced that Ishi has been murdered, the grief-stricken friends are haunted by the mystery that looms before them: Who killed Ishi and could they be next in line? The strikingly beautiful Inspector, Geeta Tehlan begins to investigate the case but her first meeting with the three friends leads her to suspect that they’re keeping a secret from her, which they indeed are.