What Does the Bee Do?
S2, E4: During Mayor Bader's birthday party, Nucky's attorney comes up with a solution that might help Nucky in his election-rigging case. With a liquor surplus likely, Jimmy and Mickey travel to Philadelphia to search for buyers while Nucky makes a surprising deal to try and get alcohol into Atlantic City. Eli is concerned over the Commodore's ability to lead. Margaret decides to give her staff bonuses. Chalky is cornered while at work and home. Owen takes his munitions expertise and uses it. Van Alden's agents set their eyes on Mickey's warehouse. Richard lets his guard down in the name of art. And Gillian thinks of the first time she was ever with the Commodore.