What Fresh Hell?
Сезон 1, серия 12: When a young girl is abducted in broad daylight from a playground in a seemingly safe neighborhood, the BAU initially believes her father is responsible. When he is able to provide an alibi, the team is forced to look for clues near where the girl lives to determine who is really responsible.