What Goes On Tour
S1, E9: Using the band's 'emergency fund,' Murray organizes a warm-up tour in preparation for a big gig in Central Park. At an airport bar, the boys get hooked by some 'mermaids' from a women's water-polo team--nearly ruining the tour and their relationship with Murray.