Сезон 3, серия 9: Lisa advises Scheana to invite Stassi and Katie to her bachelorette party in Miami, but Stassi wants to boycott the celebration. Jax’s girlfriend Tiffany hooks the guys up with a VIP weekend in San Diego; however, a night of drinking and debauchery leaves Tom Sandoval accusing Jax of going too far.