What Happens in the Dark Always Comes to Light
Сезон 9, серия 3: Frustrated with an insurance company, Zola takes matters into her own hands, jeopardizing Med's negotiations and Crockett's first day on the board. Charles helps a woman's depressed husband. Hannah's first date takes a surprising turn.