What, Has This Thing Appear'd Again Tonight?
S2, E4: King Cyrus makes a stand against Queen Helena and Prince Liam to eliminate King Simon’s legacy. Princess Eleanor makes a friend as a new wrinkle in the King’s murder is potentially revealed.