What I See in That Eye
S1, E4: On the night of Yui Saikawa’s big stadium show, Kimizuka and Natsunagi struggle to protect her from a hidden assailant. But the further the two dig into the plot against Saikawa, the clearer it becomes that the teen idol has secrets of her own.