What Is a Pirate?
S1, E1: Explore the reasons piracy has endured from ancient times until today, and why it is so difficult to both define and eradicate. How do we understand the rule of law and the rights of nations and individuals—not only on the high seas, but in other borderless realms stretching from cyberspace to outer space?