What Is Going on with Cris Miró?
S1, E6: With a new image, Cris enjoys her fame between parties and excesses. But when she is hospitalized for pneumonia, she receives a diagnosis that disarms her. Determined to undergo the treatment, Cris claims to be healthy before the press.