What It Takes to Be a Knight
S1, E4: Ryuuzouji Akane: a woman given an A-ranking in the knight division, a trusted confidant of Mio, and also hails from the same land as Takahiro. A girl in black armor appears before Akane. Akane gets into a fight with some underclassman, and as a result ends up having to fight that black knight. The first year Lisa Eostre is the one wearing that suit of armor! Meanwhile, Mio find herself lost now that she doesn't need to joust anymore...