What Lies Beneath
S1, E4: The team triggers a possible water trap in the cave and is forced to stop digging. Martin Flagg believes the Story Rock indicates a tunnel behind a waterfall and the team brings in a Navy diver to explore the plunge pools and search for an entrance.