Hero Ink What Lies Under Here
S1, E1: On the premiere episode of Hero Ink--star of Live PD & PD Cam Sean "Sticks" Larkin drops by Prison Break Tattoos to get an inspiring message permanently inked on his chest by Houston firefighter Robbie. A retiring Arizona police officer gets his shield tattooed right next to the scar from the bullet that nearly took his life, and a local officer recalls the time she survived an attempted carjacking by two gun-wielding suspects.