What Prevents Us?
S1, E9: With the future of Paula's health staring them in the face, she and Mike decide to take a giant leap in their relationship. Nick deals with some lingering hesitation about being vulnerable on camera, and Justin gets the opportunity to meet with a Broadway director, which causes tension in his relationship with Simon. Meanwhile, Julia's husband, Kevin, makes a shocking return.