What Remains Unseen
S1, E6: The mystery of the shelter and farmhouse finally unearthed, the friends are divided on the opinion on Ishi being involved in such a ghastly scandal. Geeta interrogates Meera at the police station, wanting to know the truth of Ishi’s involvement in the shelter home. Meera begins her story, transporting Geeta to the shelter’s origins.