What the Guardian Serpent Heard
Сезон 1, серия 2: A giant snake turns to Kotoko for help—a human corpse, the victim of a murder, has been left festering in his swamp. Having learned about Kuro’s ability, Kotoko seeks to join forces, but Kuro declines.