What the Little Bird Told Him
S1, E12: In an attempt to get his job back, Gordon seeks to capture Jack Gruber (guest star Christopher Heyerdahl), a deranged electrical genius who escapes Arkham Asylum. Meanwhile, Falcone struggles to hold on to his empire after Fish Mooney makes her next move.