What The Past Holds
시즌 1, 에피소드 4: Geeta confronts the possibility that Ishi’s entire past might have been an elaborate lie and interrogates Meera who reveals yet another secret. If Geeta’s hunch is correct, Ishi’s friends might be in grave danger too. Her fears are soon confirmed.