What to Do While You're Waiting
S1, E12: Bye Week -- The future of the Panthers' season is out of their hands as they eagerly wait for the result of a game between two opponents that will ultimately determine their fate. Emotions intensify as the Street family carries on with their lawsuit against Coach Taylor (Kyle Chandler). Meanwhile, Matt's father tries to adjust to life back home after war, but Matt (Zach Gilford) realizes his father's homecoming is not the saving grace he thought it would be. At home, Tyra (Adrianne Palicki) is fed up with her mother's abusive relationship with her boyfriend. Even though there is no game, everything off the field is anything but a vacation.