What Use Our Work
시즌 1, 에피소드 8: Reid is adrift. His team is in pieces and Leman Street is shaken to its foundations following recent events. A kidnapping offers him cause to assemble his men and tackle the white slavery ring operating in their midst. But Reid is gripped by a growing obsession that leads back to a terrible secret from his own past.