What Was Done to You
S1, E3: After Finley and Dunn meet with the President and First Lady, they soon realize that the Chief of Staff is the next parent sent on a dangerous mission to save his child. At the mansion, the mastermind teaches one of the hostages a lesson as they try to escape.