What's Eating Dexter Morgan?
S8, E3: Dexter continues his manhunt for the Brain Surgeon. Dr. Vogel tries to prove to Dexter that he's perfect as a psychopath. Debra's PTSD kicks in and she makes a desperate plea to confess to LaGuerta's murder.