What's in a Name?
S2, E8: In the second-season finale, Ben wonders how to rescue CRISP and his friendship with Cam. Meanwhile, Domingo and Cam launch a PR blitz to clean up Rasta Monsta's image; Rachel seeks advice from a former mentor; and Kaplan parties one more time before going to jail.