What's My Motivation
시즌 1, 에피소드 11: Eleanor (Kristen Bell) and Tahani (Jamela Jamil) hatch a plan while Michael (Ted Danson) makes a startling discovery. Meanwhile, Chidi (William Jackson Harper) confides in Eleanor after learning some interesting news. Manny Jacinto and D'Arcy Carden also star.