S1, E2: After Kourtney admonishes Scott for breaking the boundaries they've set for their relationship, Scott makes attempts to clean up his act and get back in her good graces. Meanwhile, Khloé tries to get Scott on a healthy track with tennis, but her good deed backfires when Kourtney accuses her of taking Scott's side.