What’s Up Chock? / Joust Friends
S1, E3: Sheen and the guys infiltrate a vicious pack of Chocktows to help Aseefa find her missing pet, Chock-Chock. / Princess Oom’s gigantic, two-headed ex-boyfriend, Grish the Beautiful, challenges Sheen to a battle of honor.