Wheel of Fortune
S5, E5: Robson stirs up problems between White and Said. Meanwhile, Pancamo's illness might save some work for his enemies, Schillinger makes a friendly but suspicious overture towards Beecher, and Morales seeks revenge on his sister's abusive husband.