When a Tree Falls
S4, E9: With some urging, Mitch joins in on Cam's efforts to save an old tree in the park, but just how far will they go? Jay and Manny are each pushed beyond their comfort zones when they attend a kid's Olympics-themed birthday party, and Claire brings Gloria along on a Costco run -- but add in a "pregnancy brain" and it makes for quite an eventful trip.