When the Levee Breaks
S3, E18: The ASAs finally arrive and Take 3 fights Amber Drake for the top spot. Alex prepares for her wedding, but someone from her past returns to wreak havoc on her big day. Meanwhile, Star finally makes a decision about Davis, Carlotta continues to mend things with Rashad and the season ends with a bang.