When the Music Stops
S6, E8: Vietnam War veteran Charles Walker is found unconscious, after a stabbing attack so savage even 45 units of blood couldn't save his life. It's up to Lt. Joe Kenda to follow the bloody trail of clues and piece together the victim's last moments.