When the Rains Came
시즌 3, 에피소드 21: Bull helps mount a defense for Taylor's brother-in-law, Ralph Kelly (Bobby Moreno), a prison guard charged with manslaughter for the drowning deaths of two inmates in the middle of a hurricane. During the trial, Bull aims to convince the jury that his client tried to prevent a "greater harm" when he abandoned his prison command to evacuate his own family.