시즌 1, 에피소드 2: The girls are told the legend of Sir Walter who died in a rainstorm centuries ago outside the castle. Whenever there is a storm Sir Walter is said to walk the corridors, looking for revenge! Now Mildred & the girls are out to see if the legend is true! Meanwhile the girls decide the quality of the food they're being served is poor & demand a change!