Earth to Luna When Yellow Met Blue
S1, E2: Luna is finishing a beautiful painting of her backyard one sunny afternoon, but when she goes to paint her sun on the clear blue sky, something strange happens. Instead of a bright, golden yellow, her sun comes out green!