Сезон 3, серия 22: The day that Peter buys volcano insurance is the day that Lois becomes fed up with their constant money problems. When Peter wishes for a Jewish "money guy" to help them, Max Weinstein comes to the rescue. After meeting Max, Peter decides Chris could be successful if he converted to Judaism as soon as possible, but the plans for a "quickie" bar mitzvah in Las Vegas are quickly foiled by Lois.