Where Do We Come From?
S1, E1: What are the common themes of ancient art? Why is ancient art relevant today? What makes a masterpiece? Before you begin your journey through the world of ancient art, consider why ancient art matters, what it tells us about different cultures, and its impact on and similarity to our world today.