Where Do We Go From Here?
Сезон 2, серия 9: Chantel and Pedro prepare to walk down the aisle. Russ and Pao are at a crossroads. Danielle and Mohamed finally face-off. Anfisa and Jorge meet up to discuss the future of their relationship.