Where Have You Gone, Billy Boy?
S7, E18: Insurance investigator Dennis Stanton (Keith Michell) becomes involved in a murder case while delving into the disappearance of a shy ventriloquist's (Grant Shaud) dummy. Guest stars: Marty Ingels, Lyle Waggoner.