Where is Claudia Jane?
Сезон 7, серия 10: A fifteen-year old girl is reported missing, and Lt. Joe Kenda must investigate the mysterious circumstances surrounding her disappearance. Then When a family man is shot dead on his neighbor's doorstep, was it self-defense or coldblooded murder?