Where Is My Mind?
S1, E5: Rush curbs the anxiety from the aftermath of an unexpected rendezvous by taking on any medical call that comes his way, including one involving Manny’s father. Meanwhile, Eve takes charge of a case that shows her value in Rush’s life.